pondělí 25. května 2015

Vans inspirace :)

Krásné ráno milé čtenářky :) 

Dneska jsem pro vás nachystala takový menší inspirativní článek. Už asi rok jsem neustále básnila o červených vanskách. A konečně jsem si je objednala. :) 

Objednávala jsem si je na vinted.cz od jedné příjemné slečny, která si je koupila, ale byly jí bohužel  malé. Pokud by jste chtěli vidět jen tak mimochodem :D můj profil na vinted.cz tady ho budete mít (Profil)
Teď zase zpátky k opěvovaným vanskám :D Můžu vám ale říct, že mi udělali pěknou neplechu. Ten den co mi došli jsem se rozhodla pro malou procházku se psem. Borka jsem si nevzala ponožky (protože se mi v těchto botech ponožky nelíbí) a jak se říká "parádo trp". Odnesly to mé paty totálně servané do krve. 



A tak bych se vás chtěla zeptat. Myslíte, že pomůže když je šoupnu na třicítku do pračky? Nestane se s nimi něco? :/ 


Tak a tady máte už pár inspirativních obrázků.









Taky vlastníte tyto krásné botičky? :) 


Žádné komentáře: