úterý 12. března 2019

Dekorace pro útulnější domov

Čauko všichni! Jak už asi víte z instagramu, pracuji v Anglii jako Aupairka. Už jsme se s přítelem dvakrát stěhovali a vždy tomu našemu "hnízdečku" něco chybělo.
Když příjdu k někomu domů, tak čekám jak ze všech koutů na mě bude číhat kus toho, kdo tam bydllí. Ať už je to jen vůně, fotky, různé dekorace. Nemám ráda, když jsou v bytě jen holé zdi a nic.

Já miluji když nám byt voní. K tomu využívám různé aroma lampičky s olejíčky. Miluji také různé druhy svíček. Líbí se mi i veselé, ale přitom decentní barva stěn. My jsme si u nové rodiny vymalovali ložnici na světle fialovou a je to pecka. Líbí se mi také různé světýlka. A co hlavně zbožnuji jsou fotky. Fotky z našich cest po Anglii, ale také fotky rodiny, které jsou tak daleko.

V tomto článku vám chci ukázat, že zkrášlit byt si můžete jednoduše a levně. Stačí opravdu jen trocha fantazie. Nedávno jsem na internetovém serveru postovnezdarma.cz nádherné 3D motýlky. Já jsem milovnice květin, motýlů, ptáčků, luk a podobně. Tohle je kus mě a jsem ráda, že jsem je mohla takhle hezky využít.
S nimi si vyzdobíte svůj byt jedna dvě. V balíčku jsem měla několik velikostí, k nim jsem také dostala samolepky, abych si je mohla přilepit třeba na stěnu. Na těličku každého motýlka je i malý magnet. To je taky super věc. Můžete dát své staré lednici nový vzhled!

Na stránce najdete mnoho druhů barev, některé i svítí a některé můžete zakomponovat do svého účesu. Tady se opravdu meze nekladou.


Můžete si je takhle jednoduše nalepit na zeď. Nebo si je můžete po pár kusech rozhazet třeba na zrcadlo v koupelně, pár na skřín v ložnici a nebo jak vidíte tady dole na fotce, na lednici. Tahle lednice bylo opravdu nehezká. Jen jsem ji pořádně vydrhla po předchozích nájemnících, naaranžovala motýlka a vidíte to!



Můj hokus pokus. Moje milovaná světýlka, na nich přišpendlené fotky z cest a k tomu pár motýlků. Hned to dostalo jiný nádech.


Pro další inspirci vkládám další obrazky. Můžete si zkrášlit zeď za sedačkou nebo za lampou. Je to jen na vás. 



Budu moc ráda když mi si na instagram hodíte fotku s temito motýlky a označíte #motylieverywhere. Ráda se kouknu a naberu další inspiraci.

Mějte se krásně :-*

Žádné komentáře: