sobota 17. srpna 2013

....Nákupy :))

Dnes jsme dopoledne vyrazili na nákupy :) Já zabrousila do Dm drogerie. Nutně jsem potřebovala pleťovou vodu. Vždycky si kupuju zásoby dopředu, ale teď jsem dlouho nikde nebyla.



Rovnou začnu pleťovou vodou :)


ALVERDE PLEŤOVÁ VODA ŠÍPKOVÁ RŮŽE 200ml (pro suchou a citlivou pleť)
-Vitalizující extrakt z šípkové růže osvěžuje a rozjasňuje pleť. Rovněž podporuje regeneraci pleti
-Dermatologicky testováno
-Obsahuje suroviny syntetických vonných barvících a konzervačních látek
-Bez obsahu látek na bázi minerálních olejů

Cena: 82,90 Kč

Já osobně s tímto produktem ještě zkušenosti nemám. Většinou si kupuji různé druhy. Tak jsem zvědavá jaký bude :) 
V obchodě jsem se rozhodovala podle vůně :D a tento voněl nádherně :)

Holky která z má s touto pleťovou vodou zkušenost :) napište mi komentář jestli jsem udělala dobře nebo ne :) :D












BALEA ČISTÍCÍ UBROUSKY 10Ks
(pro všechny typy pleti, s vůní grapefruitu)
-Zbavující pleť nečistot a odstraňuje i voděodolný make up :)
-Obsahuje mléčné proteiny a vitamín E
-Dodává pleti potřebnou hydrataci 

Cena: 21,- Kč

Tyto báječné ubrousky používám spíš když jedu pryč. Je to jednoduší. nemusím sebou tahat velké oličovací mléko s tampónky :) Vezmu ubrousky a hotovo:)

Nádherně voní a i po dlouhé době mi nevyschly :) 







HiPP Babysanft dětský krém na obličej a tělo 
(s Bio mandlovým olejem spolehlivě pečuje a ošetřuje pokožku.
-Krém se lehce rozetírá, rychle se vstřebá a zanechává jemnou dětskou pokožku.

*Bez minerálních olejů, vyvinuto s cílem redukovat rizika vzniku alergií.
   -bez aromatických látek, které mohou vyvolat alergickou reakci
   -bez éterických olejů, které mohou vést ke vzniku alergií
   -bez PEG emulgátorů
   -bez parabenů
   -neobsahuje živočišné suroviny

Cena: 62.90 Kč

Po tomto dětském krému jsem šáhla z důvodu alergie. Asi před 14 dny se mi na obličeji vyrazila alergie. Takové pupínky (vypadaly jako potničky :D )
Sestra jela na očkování k doktorce tak jsem se s něma svezla a ta mi řekla, že je to nejspíš z nějakého krému nebo sluníčka. (na slunci jsem nebyla protože jsem byla nemocná) Takže sluníčko se vyřadilo a zbyl ten krém.
Snad s ním budu spokojená :)) 





Vlasová voda regenerační keratin
-Moderní masážní regenerační vlasová voda. Pro narušené a unavené vlasy
-Keratinové proteiny intenzivně regenerují bílkovinnou strukturu vlasů
-Odstraňuje třepení vlasových konečků (není pravda :D )
-Obsahuje bezoplachový kondicionér.

Vodičku si vmasírujete do vlasové pokožky. Neoplachujete ji :)
Je úžasný :) zvětšuje objem, zvýrazní lesk vlasů a mám pocit že po něm rostou vlasy i rychleji :) Pro mě ideál :)

Lahvička obsahuje 220ml a vystačí žeprej na 120 použití :)

Tuto vodičku jsem kupovala tady: http://www.vmd-drogerie.cz/ a toto velké balení mě vyšlo asi do 40 Kč víc ne :))

Žádné komentáře: