pátek 23. srpna 2013

....Můj prvý LADYBOX :))

A je tu! Tak očekávaná srpnová edice Ladyboxu. :) Tato krabička je moje první co se týče všech "krabiček krásy". Hned jak u nás zazvonila paní pošťačka dala mi do ruk balíček řekla si o podpis a šla. Já si krabičku objednala na dobírku :D tak nevím co dělat. V něčem se stala chyba. Holky poradíte mi? :) mám kontaktovat Ladybox? :)




A teď k obsahu :) Jako první jsem vyndala Ryor Uvolňující mátový gel, 50 ml, cestovní balení 

Běžná prodejní cena: 162 Kč za 200 ml
 
Uvolňující gel obsahuje vysoký podíl z máty polní, díky tomu napomáhá relaxaci organismu, ulevuje unaveným nohám a pomáhá proti otokům. Lehké složení při nanášení nejdříve chladí a vzápětí prohřívá svrchní vrstvy kůže.










Pure Fiji kondicionér z kokosového mléka 30 ml, cestovní balení 

Běžná prodejní cena: 460 Kč za 265 ml

Tento vysoce hydratující a výživný kondicionér obsahuje kokosový olej, výtažky z kokosových ořechů a dalších tropických oříšků. Proteiny ze soji a pšenice zase navrací vlasům pružnost pevnost, lesk a krásný zdravý vzhled. neobsahuje sulfáty.

Pure Fiji šampon z kokosového mléka 30 ml, cestovní balení

Běžná prodejní cena: 460 Kč za 265 ml

Vysoce výživné složení tohoto šamponu vaše vlasy jemně umyje a zároveň hydratuje, vyživuje a regeneruje. Šampon obsahuje přírodní kokosový olej a výtažky z exotických oříšků, které vašim  vlasům navrátí pružnost a zdravý lesk. Neobsahuje sulfáty.


Beauty UK lak na nehty Glam Nails, plné balení

 Běžná prodejní cena: Ł 1,99  

Vysoký lesk laku na nehty se skrývá v malé lahvičce, kterou sbalíte do každé kosmetické taštičky! Konzistence laku je dlouhodržící, odstíny tohoto jaku jsou vysoce trendy! Co víc by si mohly vaše nehty letos přát?







Korres Lip Gloss, 6 ml, plné balení

Běžná prodejní cena: 259 Kč

Mimořádně kvalitní přírodní lesk na rty s pečujícím účinkem a stabilním přirozeným pigmentem! Lesk obsahuje třešňový olej, který hydratuje, zjemňuje a vyhlazuje.













Jako dárek jsem dostala Iven cosmetic Luxury line collagen speciál s elastinem 

Více se dozvíte na stránce http://www.e-iven.cz/luxury-line/16-collagen-special-s-elastinem.html










a taky pár vzorků :)
 Ty vám popíšu až v recenzi :) Jinak tyto výrobky otestuji a pak vám tu napíšu podrobné recenze :)
Snad jsem vás potěšila tím že jsem to tu v rychlosti hodila :)) A teď jdu dělat oběd :D nestíhám :)
mějte se krásně :)) 





Žádné komentáře: