úterý 12. května 2015

DIY - kapsička na tablet



Krásné úterní dopoledne milé čtenářky :)

Po kratší přestávce se vám hlásím s mým prvním DIY článkem, který je za pár kaček, Zase mě schvátila nemoc a já zase zůstala trčet na nemocenské. Už mi to doma pěkně leze na mozek. Naštěstí mám i vycházky takže nějaká ta procházka a návštěva fitka se koná :D V pátek letím k zubaři a pak ke kadeřnici na melír před létem. Už se nemůžu dočkat. Toho melíru samozřejmě :D
Tak a teď k tomu slibovanému článku :)



Tuhle "kapšičku" , tak tomu říkám já, zvládne uplně každý s přehledem. Je potřeba jen látka, filc, šitíčko, knoflíček a šikovné ručičky :)
Budu se vám snažit popsat postup, ale myslím si, že z obrázků je to vidět naprosto dobře. :)

Nejdřív jsem si šla koupit látku i s filcem paní mi to zrovna naměřila a ustřihla. Dost mi ušetřila práci. Původně jsem místo knoflíčku chtěla použít suchý zip. Ten byl moc tvrdý a nedal se propíchnout obyčejnou jehlou. Šlo by to na šicím stroji, ale mě se nechtěl vytahovat. A platila jsem kolem 40 korun.



Jako první jsem si připravila filc na to dala látku a pro jistotu ještě nachystala tablet abych si to ještě jednou mohla proměřit. Víte co se říká "dvakrát měř, jednou řež" :D

Po pečlivém urovnání a přišpendlení látek k sobě, aby se mi při šití nerozpadly naznačila fiksou kde budu šít.

Když máme hotovo ustřihneme přebytečnou látku. Odstraníme špendlíky, které jsme tam měli aby se látky nerozjely. A poté kapsičku přetočíme na lícovou stranu. :)


Pořád brnkačka, že? :)

Ještě jsem musela vyřešit ten problém se suchým zipem. Napadlo mě si tam udělat takové ouško. Ustřihla jsem si proužek látky a sešila z rubové strany dva konce dohromady.
No, ale pak jak to převrátit na lícovou stranu? :) Jednoduše! Pomohla jsem si obyčejnou fixou a pinzetou. Fixu jsem strčila do té trubičky a pinzetou opatrně převracela. Bylo to docela namáhavé a šlo to pomalu, ale výsledek stojí za to!
Přišít knoflíček už je úplně poslední krok :)


Tak a tady máte už hotovou kapsičku. :)





Doufám, že se vám povedou :) Určitě mi pošlete fotku jak se vám povedly. Budu strašně moc ráda. 


Žádné komentáře: