středa 27. května 2015

Já a fitko? Děláš si srandu? ...


Čauky všichni :) 
V tomto článku jsem se s vámi chtěla podělit o mých zkušenostech ve fitku. Jak už jsem zmiňovala v článku Plochá bříška rozhodla jsem se se svou postavou něco dělat. Sedavé zaměstnání, stres v práci, nepravidelná strava a přežírání v noci když nemůžeš usnout dělá prostě svý. 


Já měla k posilce docela svérázný názor. Posilování mě nebavilo a byla jsem docela paranoidní. Sen každého borce byl určitě to, že se bude čučet na to jak cvičím. Pak mě ale kamarádka nahuškala na dámskou posilovnu. A udělala jsem dobře, že jsem tam šla. Hned po druhé návštěvě jsem si koupila pernamentku. Né z toho důvodu abych nějak ušetřila, ale spíš proto abych se dokopala tam jít. Vždyť kdybych tam nešla vyhodila bych pětistovku jen tak luftem. 
Dřív to bylo většinou dost velké přemáhání. Styděla jsem se a necítila jsem se tak skvěle jak třeba při hodině zumby. Postupem času se to výrazně zlepšilo. Šikovné trenérky mi vysvětlili jak se na různých strojích cvičí a hned to jde líp. 

Teď se taky vždycky musím nutit do návštevy. Ale když se přeslíkám nechuť se mění v nedočkání. Už se nemůžu dočkat až si vlezu na běžící pás a rozehřeju se. Teď už jsem tam jako doma!

Mám pro vás ještě několik tipů co mi poradily trenérky :)
Já si při každé návštěvě kupuji spalovač tuků. Ten mi holky namíchají s vodou. Snažím se ho co nejdřív vypít. Spalovače začínají působit až tak po půl hodině. Až po té co ho dopiju jdu se pomalu převlíknout a nachystat. 
Pokud chcete shodit přebytečná kila měli by jste navštívit fikto minimálně 3x týdně. A ideálně kombinovat ještě s nějakým sportem. Např. Zumba, bruslení, běhání nebo třeba kolo. 
Také jsem najela na pití čisté vody. Prý to udělá strašně hodně. Tak uvidíme. 
Snídaně je základ! 

A snažím se jíst hodně tvarohu, bílků, tofu. Dostatek bílkovin je základ. 
Jím hodně zeleniny. Zatím to je proti mému gustu, ale zlepšuji se. Ovoce si dopřávám taky. Snažím se ho jíst jen dopoledne

Odpoledne už by jste měli omezit sacharidy a cukry

Zatím se mi váha srazit nepodařila. Doufám však, že to bude jen a jen lepší. Na nějaké výsledky je ještě brzo. Ale už se těším až budu mít břůško jak na tom obrázku :3
A jak se s vaší váhou perete vy? Máte nějaké triky na hubnutí? :) 

Žádné komentáře: