čtvrtek 28. května 2015


Hezký den všichni :) 

Konečně vysvitlo sluníčko tak jsem toho hned využila :) Hned jsem si se ségrou vyjela na brusle. Ségra si teda obula tenisky a utíkala za mnou. Docela dlouho se držela na to, že vůbec nesportuje :D. 

Dnešní den je poslední den co můžu odpočívat. Pěkně jsem si do deseti schrupla, nachystala si snídani a prohlížela videa na youtube. Mám totiž strašně nabitý víkend. Už se docela i těším. Hlavně na sobotní košt gulášů. Sice se ten den ani nezastavím, ale konečně budu mezi lidmi. A v neděli konečně do Beskyd za babičkou.
 Být měsíc a půl na nemocenské je fakt úlet. Málem jsem lozila po zdech :D Moje hlavní ranní činnost byla sledovat paní pošťačky jestli mi náhodou nenesou dopis ze školy. :D


V blízké době se můžete těšit na další DIY :) Nebudu prozrazovat co to je. Můžete jen hádat pomocí obrázku. Zatím je to totiž ve fázi pečení a nevím jak se to povede :D.

A jaký byl váš dnešní den? :)

Žádné komentáře: