sobota 23. května 2015

Ovesné kaše: domácí nebo kupované?

Čauky všichni :) 

Nevím jak jste na tom s kašemi všeobecně, ale já jsem těm domácím ze začátku vůbec nemohla přijít na chuť. Vždycky se nedaly jíst. 

Asi hlavním kamenem úrazu bylo, že jsem nevěděla jak si ji uvařit. Receptů je totiž fůra. Jednou jsme se tak s kamarádkami bavili o kaších a voilà konečně jsem na to přišla. 
Teď na ně nedám dopustit a totálně je zbožňuji :) 

Poslední dobou si dávám větší pozor na složení všech potravin co se chystám sníst. Řeknu vám, že né všechno je tak ohromně zdravé jak se tváří. A výjimkou nejsou ani instantní ovesné kaše z obchodu. 

 Mám ještě zásoby z těch dob, kdy jsem holdovala těm kupovaným. Teď se docela tluču do hlavy jak jsem je mohla jíst :D

Nechci říkat jak jsou instantní kaše strašně špatné. Jednou za čas, když třeba jedete na dovču nebo máte v práci hlad, se prostě hodí. 
A když si to vezmete i po stránce finanční tak se vám vyplatí ty domácí než kupované. 

V těch mých dřívějších zásobách byly dva výrobky. A výsledek? 55% vloček u Emca a 70% u Dr. Oetker. Kdyš si uvaříte svou máte tam 100% vloček.
A opravdu musí mýt v ovesné kaši gramy bramborového škrobu, rostlinného tuku a soli? Mají v sobě i docela dost gramů cukru. Když si to spočítáte dělá to skoro jednu čtvrtinu toho malého pytlíčku. A jelikož obsahují takzvané rychlé cukry vůbec vás to nezasytí. A já tam tu "chemii" prostě cítím. 




 Když už teda ty kupované šáhla bych po těchto dvou produktech. Jsou fakt skvělé! Mixit si můžete i sami namíchat. Tady budete mít odkaz mixit.cz. Nominu kaši zase koupíte v obchodech se zdravou výživou. 


Jak jste na tom se zdravou výživou vy? Děláte si kaše doma nebo šáhnete radši po těch kupovaných? 

Přeji vám hezký zbytek dne:) 
             

Žádné komentáře: