pondělí 19. srpna 2013

....Tipy na skladování naušnic a přívěsků :))

Čauko :)
dneska se chci s vámi podělit jak jsem vyřešila mé skladování naušnic a všelijakých přívěsků :))
Toto trápí asi každou holku. Kupujete naušnice a pak zjistíte, že jich máte hromadu, ale když potřebujete najít konkrétní najdete jen jednu. S tím jsem si poradila takto. :) Mladší sestře jsem vzala dřevěné počitadlo, které už nepotřebovala. Korálky rozbouchala kladívkem a stojánek na naušnice jak vyšitý  O:)) Nemusíte to nikde schovávat já to mám na vrchu knihovny :)

Tady skladuji ty menší :)


Pak jsem našla v dílně starý rám, připla jsem k němu síťku a tradáá :)



A s přívěsky a čelenky jsem to vyřešila takto :)  Do staré palubky mi táta navrtal háčky a přilepil na knihovnu z boku :) vůbec to nejde vidět a nikdo si toho nevšiml :) a mám to hned u kosmetického stolíku :) Takže po ruce :) 






Doufám, že jsem vám třeba poradila. :) Jestli máte taky takové "vychytávky" určitě mi napiště :) musím udělat další pro sestru. Budu moc ráda :))


Žádné komentáře: