středa 13. května 2015

B-DAY


Čauky milé čtenářky. 

Včera jsem měla narozky. Je to docela směšné :D. Pamatuju si den kdy jsem si šla pro svou první občanku. Jako by to bylo včera :3. A teď už jsem velká dvacetiletá holka.
Už jsem zkušenější a chytřejší. Zkusila jsem si pracovat, ale práce je práce. Tak doufám, že mi výjde ta škola. 17. června dělám přijímačky tak mi držte palce! :)




A teď vám chci pěkně shrnout můj narozeninový den.





Ráno probíhalo vcelku obyčejně. Šla jsem se projít s naším miláčkem MONTY! :)
Četla jsem o labradorech, že jsou to opravdoví milovníci vody. Tento se zatím nějak ostýchá. :D



 


Pak už byl oběd a došla mi popřát babička s dědečkem. Donesly samozřejmě plno čokolády :D Tu si ale schovávám na školu až budu mít nervy z učení :D A tento krásny dort :) řeknu vám chutnal ještě líp než vypadal :3


Dostala jsem ještě úžasnou kytku a penízky. Víte u nás se nějak nepotrpí na dárky. Většinou mi se ségrou dají penízky ať si koupíme co chceme my.


Já už mám vybráno :D v pátek jdu nejdřív k zubařce a mám tam asi jeden kaz takže si dám bílou plombu :3
no  a pak letím k holičce :) a tam nechám zase majlant :D                                  
                             



Nesmí chybět taky fotky :D S dortem jsem to nějak nestihla. Tak alespoň s kytkou :D


A navečer jsem si ještě zajela do fitka. Musela jsem přece spálit ty dobroty co jsem odpoledne snědla :D










Večer už jsem měla jen jedinou povinnost a to fandit těm našim v zápase proti Švýcarsku. První dvě třetiny byly nic moc :D ale pak to byl nervák :3





Žádné komentáře: