pátek 22. května 2015


Krásné páteční odpoledne:)

Dneska jsem strašná šikula Musím se přece pochválit, když mě nikdo jiný nepochválí :D. Ráno se mi sice těžce vstávalo z postele. Jelikož jsem včera čučela snad do půlnoci na film.

Nakonec jsem se kolem 9 vyhrabala z postele udělala si omeletu trošku se zkulturnila a jela na kontrolu k doktorovi. Vzala jsem si sebou i tašku do fitka, takže před obědem ještě hodinka ve fitku a byla jsem opravdu vyřízená. Docela mě trápí to, že jsem tam skoro jako doma. A prostě výsledky ještě nejsou. Spíš mi připadá, že mi pár kilo na břichu zase přibylo.

Cestou domů jsem se stavila do suprmárketu na banány, nektošky a plážový stan. A koho nepotkám? Jednoho fájn kluka. Hnala jsem se obchodem jak tajfun. Musela udělat asi sakra dojem :D.
Teď jsem si udělala tvaroh s ovocem a müsli. A nachvilinku si dáchnu :) Měla bych se ještě učit angličtinu, ale k tomu se dokopu asi až večer.

Ještě se vám chci pochlubit jaké hity u mě tento týden frčí. Hraje mi to v pokoji od rána až do večera a pořád se mi to neohrává. Taky máte nějakou písničku, kterou můžete poslouchat furt dokola a neomrzí se?

Zara Larsson - Uncover

Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth

Axwell /\ Ingrosso - Sun Is Shining



Jaký den jste měli Vy? 
Co máte ještě v plánu? 
Jaké pecky posloucháte? :)



Žádné komentáře: