neděle 27. dubna 2014

Jak odmaturovat a nezbláznit se?

Ahoj milé :) Když se kouknu po jaké době jsem psala, nemůžu tomu ani uvěřit. Jelikož tento rok maturuji a docela dost už mi hoří u zadku chci se s vámi podělit o to jak to zvládám a třeba mi taky napíšete a poradíte jak to všechno zvládáte vy! :)


Studuji obchodní akademii, takže ze mě bude taková ta kancelářská myšička :D Minulý týden ve čtvrtek a pátek jsme psali "praktickou" a řeknu vám nikdy jsem nebyla tak moc nevystresovaná. I blbá autoškola byla pro mě procházka růžovou zahradou.
Minulý týden jsem si fakt prošla peklem. Nemohla jsem jíst, pít spát. Dokážete si představit jak jsem vypadala, když jsem šla spát ve 4 a budíček měla na 6. Ve čtvrtek se to dalo, ale v pátek jsem u testu usínala :/ a to jsme se ještě po praktické v pátek odpoledne šli fotit na tablo. Museli jsme vybrat toho nejlepšího fotografa v kraji aby nám vyretušoval kruhy pod očima a hlavně ty ubrečené oči :D



Ted už docela vím jak na to! Samozřejmě nejdůležitější je spánek! Hlavně pro ty spáče jako jsem já. Ze začátku jsem si koupila guaranu tablety od walmarku za 90 korun , obsahují docela dost kofeinu a mí kamarádi vysokoškoláci si ho chválí. Potom jsem si objednala usušené bobulky guarany (ty mě vyšly na 50 korun) . Poprvé jsem myslela, že umřu. Musíte nejdřív rozkousat tu skořápku a pak pomalu cucat tu bobulku. Div jsem si na tom nevylámala zuby. :D Už mě to nebavilo tak jsem brouzdala po netu a plno lidí psalo jak si to drtí a dávají do džusů, jogurtů. Toto mi teda vyhovovalo, později jsem si třeba ze tří rozdrtěných bobulek dělala čaj. Ten taky nechutnal špatně. ALE ÚČEL TO SPLNILO! nechtělo se mi spát a v klidu jsem vydržela klidně do dvou se učit.


Jen pak tak tři dny před zkouškou jsem zvolila tak trochu tu nezdravou variantu. Nakoupila si aspoň ty nejlepší energeťáky, coca coly a pila kafe. Toto mě nakoplo. Jenomže tam nahoře mě asi nemá někdo rád a udělal mi to v tuto chvíli ještě horší. Dozvěděla jsem se, že mě podvedl přítel. Tak trošku se mi zhroutil svět a já nechtěla otravovat své kamarádky, když měly svých problémů dost. Sáhla jsem po prášcích proti nervozitě a stresu, protože jsem věděla ,že toto nezvládnu. V lékárně mi poradili GUAJACURAN. Koupila jsem ho asi za 70 korun. Ano sice je to chemie. Ale mě to tak strašně pomohlo :)



Teď je mi zase konečně fajn. Praktickou jsem napsala, snad dobře. Přítel nosí kytky, udobřuje si mě a doufá že mu časem odpustím snad. Každopádně v tuto chvíli mám před sebou maturitu z matematiky z které mám ještě větší strach než z praktické, kterou jsem psala dva dny. A pak čeština a slohovka.

Maturujete z matematiky nebo z jazyka? Budu vám držet palce ať to zvládnete :-*

Žádné komentáře: