pátek 16. srpna 2013

....Návštěva kadeřnice :)

Tak dneska jsem to spáchala :) Dlouho jsem váhala jestli jít na melír nebo ne. Jsem taková co nerada extra změny. Bála jsem se jak to bude vypadat. Dřív asi tak v 7 třídě jsem měla blonďatý melír ale tehdy byl hustý a nelíbilo se mi jak se mi na něm udělaly odrosty, které jsem si musela furt dobarvovat. Pak jsem se rozhodla melíry odrůst:) ke konci to vypadalo jako ombré :) a teď jsem nechtěla znovu ten škaredý hustý melír :D Další otázka. Frčí ještě melír? Nějaké hvězdy jako je třeba jako je třeba Ashley Tisdale nebo Lauren Conrad :)

 

Nakonec jsem do toho šla :) Řeknu vám :D Když mi ty vlasy umyla a já se koukla do zrcadla litovala jsem toho :D Mé vlasy byly mokré tudíž tmavé a ten melír tak strašně svítil :D Po vyfoukání to už bylo lepší :)


A tohle už jsem já :) samy uznejte jestli je to lepší před nebo po :) Jestli utíkat do drogerie pro barvu na vlasy a nabarvila si je :D

Taky nosíte melír, barvíte se a nebo jste zastánkyně přirozených vlásků? :))

Žádné komentáře: