středa 3. června 2015

DIY- otisky tlapky

Krásné středeční ráno

u mě je obzvlášť dobré. Dneska mi došla konečně pozvánka k přijímacímu řízení. A prý nebudeme přijímačky psát. Tak jsem strašně moc ráda. Moc jsem si totiž nevěřila. 
Jelikož jsem pořád doma vyzkoušela jsem vlastnoručně vyrobený otisk. Maminky můžou otisknout ručičku nebo nožičku svého děťátka. Já si postačím s mým miláčkem :) Monty se docela cukal :D Musela jsem mu dát granule než byl docela v klidu. Mám pocit, že z té hyperaktivity nevyroste. Je to prostě takový náš pošuk :D Strašně si oblíbil sádrovou kačenu a slimáka co máme na zahradě. Upravuje si je k obrazu svému. Ukusuje jim zobák, tykadla i část ocásku. 
A teď už co budete k otisku potřebovat. Suroviny jsou velice levné a snadno dostupné

     1. kroku si nachystejte hladkou mouku, sůl, vodu, potravinářské barvivo (pokud budete chtít otisk barevný) a hrneček.
Odměříte si jeden hrnek hladké mouky. Poté jeden hrnek soli. Sypkou směs promícháte
Nachystejte si asi 2 dc vody do kterého můžete přisypat potravinářské barvivo.
Postupně přiléváme vodu a hněteme dokud nevznikne foremné těsto. Já jsem použila rukavice, protože jsem si myslela, že těsto bude barvit.

Pokud je těsto hotové rozdělíme ho na dvě poloviny. Každou půlku rozválíme. A můžete jít na to.

Pak už šoupnete otisky na pečící papír a šup s ním do trouby. Já jsem je pekla na 180, ale vidíte to hnědé kolem ťapek. Takže radši na 100°C a klidně delší domu. Musí se to pořádně vysušit. Nelekejte se klidně to tam dvě nebo tři hodinky nechejte. Určitě poznáte kdy to už bude hotové.
Posledním krokem je jen napsat fixovkou jméno a třeba den kdy otisk proběhl. 

Jak se vám tato DIY líbí? Znáte to nebo jste to viděli teď poprvé? :) 


Žádné komentáře: