neděle 4. května 2014

Tablovka

Čauko :)
momentálně se celý můj život točí kolem jednoho slova. "MATURITA".  Po pátku, co jsem napsala didaktický test z matematiky mám ještě větší strach co bude zítra. V pátek jsem se moc nepochlapila tak doufám, že teď to nezvorám. A co vy? Dali jste přednost matematiky nebo jazyku?


Před týdnem jsme se fotili na tablo. A konečně mám fotku tak se vám chci pochlubit :)
Fotografa jsme si domlouvali už snad 3 měsíce dopředu. Byl velice vytížený. Téma s rámečkem jsme domlouvali snad 4 měsíce :D Znáte to, když je celá třída holek a nikomu se nezavděčíte. Kosmetička nám taky krachla, takže jsme dopsali praktickou utíkali se rychle namalovat a pak frn do parku za fotografem :)

Na tom foťáčku vypadala tak hezky, ale na monitoru už se mi zas tak nelíbila :/ Klidně mi může poslat i vaše tablové fotky budu ráda :)

Žádné komentáře: