sobota 10. května 2014

Nepřítel jménem AKNÉ!

Asi všechny jste se setkaly s tímto problémem. Mě trápí nejvíce na obličeji. Už od dvanácti trpím akné. Všichni říkali neboj to časem zmizí to je puberta a ono furt nic. Už mě to přestalo bavit a zašle jsem si k paní doktorce na kožní. Předepsala mi ZINERYT. Používám ho od února a je to paráda. Kdykoliv se mi na obličeji začne rašit nějaký pupínek okamžitě ho natřu. Místo aby se mi pupínek hojil 4 dny tak třeba po dvou dnech není po pupínku ani známka.


Tady máte několik tipů co mi pomáhá, aby se mi nedělaly ty šílené pupínky! :)


  • Odličování: Přijdete z párty švihnete sebou do postele a během minuty usnete? Chyba! Okamžitě odlíčit! I kdyby se vám chtělo sebevíc spát koukejte se odlíčit. To, že jste večer v nějakém zakouřeném baru a přijdete domů a ještě se ani neodlíčíte je to nejhorší co můžete udělat.
    Já se odličuji třeba i ráno i večer :)
  • Správná kosmetika: Mě osobně třeba pomáhá MIXA pleťová voda. Zkusila jsem tu pro citlivou pleť náchylnou k podráždění i tu klasickou pro citlivou pleť. Nemůžu si ji vynachválit. A je i cenově dostupná:)
    Dlouho už přemýšlím nad BIODERMOU nebo EUCERINEM, ale je to pro mě docela finančně náročné :/ Pozítří budu mít narozky a určitě dostanu nějaké peníze tak asi zabrousím do lékárny a nějaký ten kousek si koupím. 
  • Opalovačka: U mě se akné zlepší vždy v létě. To jsem skoro pořád venku, opaluju se a sluníčko mi ty škaredé pupínky "vypálí" (nevím jaké zvolit vhodné slovo) :D
  • Kosmetička: Neuškodí když jednou za čas zajdete k paní kosmetičce. Kde vám pořádně vyčistí pleť a poradí vám co máte se svou pletí dělat. Cenově se to pohybuje kolem 250-350 korun. 
  • Správní životospráva: Žádné sladké, žádná čokoláda, žádné sladké pití (coca cola, pepsi, sprite) šáhněte radši po čisté vodě! Dřív jsem jí taky nemohla přijít na jméno. Ze začátku si do ní dávejte třeba sirup a pak postupně ubírejte. Nebo si do vody vymačkejte trochu citronu to je taky mňamka a parádní osvěžení. 
To je myslím tak všechno. Pokud vy máte i nějaké vychytávky určitě mi ji napište, ráda ji vyzkouším! :))



Žádné komentáře: