sobota 10. května 2014

15 Facts About Me


  • Jako malá jsem byla blondýnečka. Teď mi vlasy ztmavly. 
  • Mám ráda bouřky a zároveň se ji bojím. 
  • Jsem pravák, ale příbory držím jako levák. 
  • Jsem strašný puntičkář. Každá věc má své místo :D 
  • Ve znamení jsem tvrdohlavý býk. 
  • Skoro furt se usmívám.
  • Na ostatní jsem optimista, ale na sebe pesimista.
  • Miluju řízky s bramborovou kaší. 
  • Jsem strašná cíťa. Všechno mě dokáže dojmout a rozeřvat. Třeba kdy mi komisař oznámil že jsem dokončila úspěšně autoškolu rozeřvala jsem se mu v autě :D
  • Můj aktuální sen je odmaturovat a přestěhovat se s mou skvělou spolužačkou do Brna a začít vydělávat.
  • Ráda řídím auto.
  • Miluju hokej.
  • Cvičím zumbu.
  • Mám panický strach z výšek.
  • Futr mám u sebe alespoň 3 balíčky papírových ubrousků :D

Žádné komentáře: