středa 21. srpna 2013

....Bolestné :3

Čaute :)) kvůli včerejší alergické reakci z broskví jsem musela jet k mému alergologovi na vyšetření. Nedopadlo to podle mých představ, ale už je mi hej:)
Jela semnou i sestra Ivča. Po doktorovi jsme šly nakupovat, jako správné baby :D.Stavily jsme se do naší místní drogerie a tam nás čekala akce, kterou jsme nečekaly :) Laky na nehty od s-he za 19,90 Kč, praskavý lak 49,90 Kč, tužka na rty 24,90 Kč


Laky od s-he //  Krycí lak od essence s efektem praskavého laku //  tužka na rty essence (lipliner 06 statin mauve)

Pak jsme si zašly do parku projít se :)) 

A nakonec papu a jazda domů :))

MAMINČINA "ZLATÍČKA" :))
(to malučký oko je z toho včerejška)

Doufám, že se vám můj dnešní nákup líbil :)) Zítra mi má dofrčet krabička Ladybox (moje první) tak uvidím. Jsem strašně zvědavá :) Hned co to bude možný tu dám příspěvek co jsem v krabičce krásy našla :))

Žádné komentáře: