čtvrtek 22. srpna 2013

....Raňajky :))

Bez snídaně si den nedovedu představit. Slýchávám, že někteří ráno ani nesnídají. Podle mě je to chyba. Já když nejsem nasnídaná celý den mám hlad a furt do sebe něco furruju :D Když posnídám hned se zasytím a pak už jen obědvám.
Chci vám ukázat mé oblíbené snídaně:)


Ovesná kaše 
Ovesná kaše mi trvá nejdýl, ale za to je nejlepší. Do kastrůlku si naliju mléko, přidám ovesné vločky a povařím.. Pak odstavím a přikryju talířkem aby vločky změkly :) Přidám do ní vanilkový cukr a promíchám :) Nakonec dám na talíř a posypu škořicí. Pak tam naflákám strašně moc ovoce. (teď už bez broskví) :/// a papáám :)



Dále je to můj nejoblíbenější jogurt, na který nenechám dopustit. Do něho si nejčastěji sypu cornflakes nebo BeBe mini sušenky :)  A ke každé snídani to hlavní a to je káva <3

A co vy? Taky si nedokážete život bez snídaně představit? :P Co snídáte nejčastěji? :) 

Žádné komentáře: