čtvrtek 29. srpna 2013

... Srpnové nejpoužívanější výrobky + recenze

Čauko holky :) po včerejším dnu, kdy mi došel poštou mobil, který semnou přestal spolupracovat. Spálené ruce a odranému a trošku pomačkanému autu si myslím, žena ty  bad day  mám fakt štěstí. Musela jsem jít brzo spát. Ale předtím jsem se pořádně vystekala :/ a ráno to snad bylo ještě horší. Zveřejnili rozvrh na tento rok a uplně mě zalil pot na 3 maturitní předměty se nám změnil profesor. naše zástupkyně si dala záležet ..  A teď už zpět k tématu , o kterém budu psát :) a to jsou moje  TOP nejlepší výrobky , které jsem používala tento měsíc. Zrovna je i zrecenzuji :) 



1.HiPP Babysanft dětský krém na obličej a tělo: Tento krém nepatří mezi ty nejlepší. Namažete se a za pár minut můžete znova. Kromě vůně si ani nevšimnete, že jste si ho nanesly na tělo. Snadno se vsaje, ale že by zanechalo nějakou jemnou pokožku mi nepříjde. Koupila jsem si ho z důvodu alergické reakce a hledala nějaký hypoalergenní krém a myslím, že splnil účel. Nic dalšího se mi na obličeji nevyrazilo.

2. Lak na vlasy HEAT -STYLE značky syoss: Lak používám delší dobu a nikdy bych ho nevyměnila. Ochraňuje před žehličkou a kulmou, vůbec se nelepí a snadno se vyčesává. A v letních měsících si skoro furt dávám vlasy do culíku. Jenomže mám ty "dětské vlásky" a odstávají mi. Přelakuju je a drží perfektně.

3. Antiperspirant, Nature secrets značky oriflame. Výrobek jsem dostala od tety a hned jsem si ho zamilovala. Ta vůně je úžasná. Většinou nepoužívám ty kuličkové antiperspiranty ani deodoranty, ale tomuto jsem odolat prostě nemohla. Ty co mají rádi ovocné vůně mi dají za pravdu. Funguje tak jak má.

4. S-he pudr. odstín 1. Purd mě stál jen 49,90 Kč což je levné na pudry. Používala jsem ho ještě před tím než jsem se opálila. Teď už jsem jak negr a používám odstín 2. Je parádní na tu cenu.

5. Sprchový krém Fa Cream and Oil Silk and Magnolia jeden z mála sprchových gelů od Fa vyhovující mé pokožce. Většinou má Fa hodně parfemované vůně, které stejně nic nevydrží. Po něm se mi udělají pupínky po celém těle. Ale tady tento je špica. Není až tak moc parfemovaný a moje pokožka si nestěžuje.



6. Play it Pin up collestion PLAYBOY - parfemovaný deodorant se slaďounkou vůní. no co si budem namlouvat, nevydrží celý den. Vůni musíte během dne obnovit. Je to spíš taková květinová vůně.. A voní mi asi nejvíc ze všech playbojů :D ještě si krásně voní VIP :)

7. Vyživující tělový sprej s meruňkou bambuckým máslem- tohle jsem dostala od mamky k vysvědčení :D ta vůně je docela moc sladká spíš tam cítím to bambucké máslo než tu meruňku. Tyto kolekce se prodávají v Avonu docela za rozumné ceny. Vyzkoušela jsem jich už docela dost. Granátové jablko, fialku, květy třešně, ale nejvíc mi voní to granátové jablko.

8.Veryme extendalash mascara- řasenku jsem dostala od tety z Oriflame. Má takový malý kartáček s krátkýma štětinkama. Na oku vypadá parádně.

9. Akne color (light) krémpasta - dá se sehnat skoro v každé lékarně. Jsou dva typy jeden světlejší a druhý tmavý. Má léčivé účinky. Používám ho spíše jako korektor a pomocí něj také maskuje škaredé pupínky. Kupovala jsem si ho snad předminulé prázdniny a jak vidítě už jsem skoro na konci. Vyšel mě na 100 kč. Myslím si že teď bude o něco dražší protože se nám zvýšilo DPH.

Doufám že se vám moje výrobky líbily:) A chtěla bych vás poprosit o pomoc. Napište mi třeba o čem chcete abych psala. Budu velice ráda, když mi přihodíte nějakou inspiraci ;)

hezký den přeju :-* 

Žádné komentáře: