pondělí 14. října 2013

...Recenze :))

Čauko :) po dlouhé době se ozývám s docela novým typem příspěvku a to je recenze. Tyto produkty teď asi nejvíc používám. Je jich jen pár.

Jako první jsem si vybrala Korres Lip Gloss, 6 ml.
Je to lesk na rty, který obsahuje třešňový olej, který hydratuje, zjemňuje a vyhlazuje. Opravdu mají pravdu. Barva drží, nerozpíjí se krásně voní :) Vetšinou si rty deprve obtáhnu konturkou na rty a až pak nanáším lesk.











Avon care youth restore- zpevňující pleťový krém s kolagenem a elastinem
Dlouho mě trápila suchá pokožka u obličeje. Většinu pleťových krémů na suchou pokožku mi nevyhovovalo. Vždycky mi vysušily obličej ještě víc :D Jendou se máma přepsala a místo jednoho krému napsala tento. Už je to moje druhá lahvička. Je parádní. Máte po něm krásně jemnou pokožku a v žádném případě nevysušuje a ani naopak zbytečně nemastí. Rychle se také vsaje, což považuji za velké plus. Nesnáším krémy, po kterých máte ještě dvě hodiny mastné ruce :D. Parádně hydratuje. Můžu jen doporučit :))


BALEA PROFESIONAL Olej na vlasy AFTER SUN 75ml 
Tuhle srandu jsem používala po celé prázniny. Jelikož ji teď měli v DM ve slevě musela jsem si koupit do zásoby. Vlasy úžasně vyživuje a po celou dobu jsem je měla hebké a příjemné na dotek. Vlasy mi voní po kokosu. Přítel mi k vlasům čuchal furt :D a já potajnu taky :D













A jako poslední vám představují výrobek, který sice nepatří do kosmetiky, ale určitě některým lidem hlavně maturantům prospějí. :)
Je to doplněk stravy GinkoPrim MAX :) a jsem s ním spokojená. Třeba je to z větší části psychikou, že si myslím jak mi to teď ve škole díky tabletkám jde a tak. :) a ti co mají pořád studené nožičky můžu jenom doporučit protože podporuje periferní mikrocirkulaci krve :)




Tak a to je pro dnešek všechno :) Mějte se krásně, užíjte si týden a doufám, že koncem týdne se ozvu. Teď se letím učit maturitní otázku z ekonomiky a účetnictví :'( už ať je to zamnou :D

Žádné komentáře: