čtvrtek 17. října 2013

... Brokolicová mňamka :3

Brokolice a mňamka? Asi si ťukáte na čelo :D Opak je pravdou! Dřív jsem brokolici vůbec nejedla. Všichni říkali jak je hnusná, tak jsem se bála ji zkusit. Donutilo mě až to, když mi pani doktorka zjistila vysokou chudokrevnost a já musela do svého jídelníčku vložit jídla které obsahují železo.
Jednou jsem brouzdala po netu a našla tento jednoduchý recept :) Strašně mi chutná né jen mě, ale i mamce a ségře :)












Suroviny: 1 větší brokolice, 1 balíček těstovin, sůl, olej, mléko, 1 velká cibule, česnek podle chuti, dvě necelé masoxové kostky, 3 vejce, 200g nekrájeného šunkového salámu nebo nějaké uzeniny

Postup: Brokolici očistíme, rozdělíme na růžičky opláchneme, uvaříme ji ve slané vodě s půlkou masoxu a dobře ocedíme. Těstoviny také uvaříme do kterých přidáme taky masoxovou kostku. Vaříme je né uplně do měkka. V troubě se ještě dodělají. Na pánvi si opražíme salám s cibulkou dozlatova. Zapékací mísu dobře vymastíme olejem. Nasypeme těstoviny, brokolici a salám a dobře promícháme. Dáme do trouby trochu zapéct a po 10 minutech přidáme rozšlehané vejce s mlékem. Vrch posypeme nastrouhaným sýrem a můžeme podívat ;)


Žádné komentáře: