neděle 15. září 2013

... Praha nákupy :)

Jenom jsme dostali s holkama rozchod na oběd hned jsme byli v nějakém obchodňáku. :D Musím vám ukázat co jsem si z Prahy dovezla :)) Za uplně úžasné ceny :)

Začnu zleva z kraje :) Růžové botky na platformě jsem koupila v TALLY WEiJL v Palladium  za krásných 149,- ve výprodeji :)
Tričko s knírkem 179,-, košili 250,-
světle žluté 129,-a oranžové kecky 29,- v New Yorkeru. 


Nejvtipnější je na tom to :D že ty oranžové kecky jsou pánské a ve výprodeji za 29 korun :D Ta barva se mi nelíbí :D ale po zahradě na doma parádní :P
tady máte důkaz :P












Teď je na řadě kosmetika :)

Orbitky mi nesmí v žádné kabelce chybět. Balea balzám na rty jsem nutně potřebovala a zrovna tento jsem si ještě nekoupila. Byla jsem zvědavá. A udělala jsem dobře :) krásně voní a rty zanechá krásně jemné :) Naušnice z F&F sice nepatří do kosmetiky, ale neměla jsem je kam dát :D koupila jsem je za 49,- . Alverde tělové máslo s melounem za 29,-. Tělové máslo jsem ještě nevyzkoušela a byla jsem zvědavá :) a za tu cenu! :).  Hledala jsem odličovač očí v menší lahvičce  a šáhla po těch levnějších. Vybrala jsem si Balea Odličovač očí 100ml s aloe, která hydratuje pleť.
Balea Blazám 200 ml pro přirozené nebo barvené blond vlasy  na ty moje nové melírky :D a Balea balzám na vlasy MORE BLOND 200ml je žeprej šampon jemně pečuje o přirozené a barvené blond vlasy. Obsahuje výtažeky z heřmánku a citrusu, které postupně rozjasňuje odstín vlasů. Tak uvidíme :)
Nemohla jsem se obejít bez Antibakteriálního gelu na ruce! nesnesla jsem ten pocit když ošahám madlo které ošahali další lidé :)



Doufám, že se vám můj nákup za Prahu líbil:)
Pořádají vaše školy ve čtvrťáku výlety do Prahy jako ta naše? :) nebo jezdíte nějde jinde? :) 















Žádné komentáře: