neděle 22. září 2013

... kino ONE DIRECTION - 1D: This Is Us

Tohle byl pro mou sestru snad zážitek na celý život :D Už od začátku hlavních prázdnin mě přemlouvala jestli bych s ní nezašla do kina na kluky :) Líbí se mi všichni kromě Harryho, ale dá se na něj koukat tak proč ne :D Udělala jsem sestře radost, den před tím sem šla na předprodej a nic jí neřekla. V den kdy mělo být kino byla celý den taková divná až naštvaná :D V 6 jsem došla za ní a řekla "nachystej se a v 7 se jedem kouknout na kluky" :) Nedovedete si představit tu její radost :) To co jí každodenně trvá aspoň půl hodiny teď zvládla za 10 minut :D
Musím říct, že to vyhozené peníze opravdu nejsou :) Ten film popisuje jejich cestu ke slávě. Opravdu se zasmějete. Sestra mě celou tu hodinu a půl držela kčečovitě za ruku a byla neskutečně unešená :))
A tady máte malou ochutnávku, pokud jste ještě trailer k tomuto filmu neviděli :)


Jaký máte názor na kluky? Čemu dáváte přednost? :))
Já nejsem taková uječená fanynka, ale ráda si je poslechnu a ty pohledy třeba na Zayna nebo Liama jsou k nezaplacení ♥ :D

Žádné komentáře: