středa 17. září 2014

New in Srpen


Ahoj krásky,
po dlouhé době se vám zase věnuju :) Jelikož jsem celé prázdniny strávila ve fabrice kde jsem dělala dvanáctky, byla jsem ráda když jsem došla domů a pořádně se vyspala. Ale pak když přišla výplata pořádně jsem se rozšoupla. Utratila jsem snad polovinu výplaty :D 



 Jak vidíte podle fotek. O prázdninách jsem si ujížděla na bílé barvě :3
Bílou košili jsem koupila v GATU asi za 290 korun. Já si totiž celé prázdniny přála pořádnou bílou košili a až teprve ke konci jsem na ni natrefila.
Botky na klínku jsem také nakoupila v GATU kde byly v akci za 149 korunek. Takové botky se nikdy neztratí. :)
Světlunké zelené šorkty jsem také objevila v GATU za 49 Kč. no nekup to :D
Tu Krásnou bílou kabelku jsem si koupila od krásky z votoč vohozu za 400 a tu Nike flexu za 300Kč taky. Na letní zumbu aby mi nesvítilo do očí jak udělaná :3
Bílé přiléhavé kalhoty za 200 Kč i s plátěnými kraťásky s vysokým pasem za 150 Kč jsem koupila v Uherském Hradišti v jednom úžasném malém obchůdku kde jsou parádní ceny. Vždycky si tam něco vyberu :)

O kosmetiku také nepříjdete. Chystám na ni speciální článek. Protože jí bylo opravdu hodně. :)
Snad se vám můj nákup aspoň trošku líbil :)

Žádné komentáře: