neděle 6. března 2016

Jsem zpět!

Čauky všichni :) 

Dlouho jsem přemýšlela nad tím jestli obnovím znovu svůj blog. Jsme v době, kdy jsme všichni trochu líní a radši se koukneme na videa než aby jsme si přečetli nějaký kvalitní článek. I přes všechna negativa, které jsem si sepsala jsem se rozhodla pokračovat v psaní blogu, protože těch pozitiv je mnohem víc! :)
Je toho dost co se za ten rok stalo. Ať už je to škola, hodiny zumby, které vedu a taky pokusy stát se animátorkou v Chorvatsku. Minulý rok jsem znovu nastoupila do školy a mám opět trochu víc času. Tak proč ho nevyužít tím, psát blog. Uvědomila jsem si, že mi tohle všechno prostě chybí. Ráda bych se s vámi podělila o všechny mé zážitky :)
Můžete se těšit na články ze života, také sekci o hubnutí, kosmetiku a oblíbené DIY :)

Žádné komentáře: