pátek 19. června 2015

Wishlist na léto 2015


Krásné páteční ráno.


Dnešek je obzvlášť krásný.  Od září jsem totiž opět studentka. Můžu říct, že se na ten studentský život docela těším. :D Sice to budou zase nervy u zkoušek, ale být paní učitelka je prostě můj sen a konečně se mi to splní. Už mám i klíče od svého nového bytu

Teď už zpět k dnešnímu článku. Včera jsem se s mámou a ségrou domluvily, že pojedeme nakupovat do Brna. Plánovaly jsme, že než pojedeme do Chorvatska tak si do Brna zajedeme. Jelikož já pracuji na koupáku a řídím se podle počasí mám jedinečnou možnost. Na víkend hlásí docela škaredě, tak proč toho nevyužít. :) 

Nachystala jsem si pro vás teď takový Wishlist, který bych si přála koupit. 




Určitě musím sehnat nějaký pršiplášť. Strašně se mi líbí ta praktičnost. Složí se, hodí do kabelky a hotovo. Taky si už konečně chci pořídit svou osobní váhu. Ať vím kolik jsem zase přibrala:D
Jestli jste četli můj dřívější článek o biodermě určitě jste si všimli toho, že mi dochází. 
Nezbytností tohoto léta je také vodě odolná řasenka. Ještě pořád nevím po které značce šáhnout. Pokud máte nějakou oblíbenou určitě budu ráda když mi poradíte :) 
Každá ženská musí krásně vonět. Já jsem zvolila parfém od giorgio armáni Si. Je to krásná květinková vůně. Jednou jsem dostala vzorek v nějakém časopisu a doteď ho čuchám. :D
Už dlouho také sním o džínové bundičce. Mám vestičku a je perfektní. 
Dále tu můžete vidět tangle teezer. Jeden už mám, ale chci mít jeden doma a jeden na bytě abych to furt netahala jak kočka koťata. Předposlední věcičkou je vak na záda. Je to taková praktická věcička. A poslední věc je z kosmetiky a je to maybelline paletka.


Co si přejete koupit vy? Máte nějaký oblíbený parfém na který nedáte dopustit? 

Žádné komentáře: