neděle 28. června 2015

NEW IN - Brněnské nákupy :)

Hezký večer přeji všem :)
Kdo čte pravidelně můj blog asi zjistil, že jsem nedávno jela nakupovat do Brna. Spořila jsem si každou padesáti korunu, kterou mi někdo vrátil. Tak jsem si naspořila přes čtyři tisíce a řekla si. "To už je slušná částka" vyrazím na nákupy. Nemyslete si, že jsem je spořila pár týdnů! :D Začala jsem myslím tak minulý listopad. To jen tak k vysvětlení :)
Měla jsem několik důvodů proč nákupy už neodkládat. Potřebovala jsem zatraceně rychle nějaké plavky. Nemůžu přece chodit celé dva měsíce po koupáku jen ve dvou plavkách. Bych dělala plavčíkům ostudu :D Za necelý měsíc taky pojedu na dlouho vytouženou dovolenou do Chorvatska a potřebovala jsem obnovit můj letní šatník. 
Vybrala jsem pár kousků co bych vám chtěla ukázat. Kdybych vám totiž ukazovala všechno co jsem si tam koupila tak by jste se nedočetli. :D 

Tyhle šaty jsou takové "nic moc", ale počkejte až je na mě uvidíte v nějakém outfitovém článku. Vypadají naprosto božsky. Mě se tam jen nelíbil volánek přes prsa. Tak si ho vždycky zakašu dovnitř a vypadá to furt skvěle :) Šaty jsem pořídila v Terranově ve slevě za 499 korun. :) 

Letošní léto bude asi ve stylu šatiček. Koupila jsem si jich fakt hromadu. "Áčkové šaty" mám moc ráda. Mají vyšší pas a nejde vidět nafouklé břicho. Šaty jsem koupila taky v Terranově za 329 korun. 

Teď přejdeme z elegantního stylu na styl trochu sportovní. Už dlouho jsem hledala čistě bílé triko, které by nebylo průhledné. V New Yorkeru. Vyšlo mě na 129 korun. Další věcí z tohoto obchodu je květovaná mikina za 300 korun. 

 Nátělníčků není nikdy dost. Růžový jsem koupila za 129 korun v HM a černý v  Tezenis. Já mám Tezenis docela ráda. Vždycky jsi tam něco vyberu. :)
Asi jste si všimli, že teď nějak ujížním na aztéckém vzoru. Né všem se to ale líbí. To jsem kopila asi v Terranově a určitě mě vyšlo na nějakých 120 kaček. A poslední věcí je bílý nátělníček také z HM :) 

Jak se vám líbí mé nákupy? :) Je to jen zlomek všeho co jsem si koupila.
Máte někdy teď v plánu nakupování? :) 


Žádné komentáře: