neděle 7. června 2015


Krásné nedělní odpoledne. 
Tak co? Jak zvládáte ty první pařáky? Já mám sice teplo ráda, ale tohle už je na mě moc. Už se těším až dojde nějaká ta bouřka, ochladí se a vzduch bude dýchatelnější. Včera jsem si udělala s kamarádkou takový menší výlet na kolech do města na koupaliště. Čekala na nás v bazénu 26°C teplá voda. Což byla uplná lahoda.


Najely jsme tak 30 kilometrů a přitom jsme se nádherně opálily. Ségra byla naštvaná :D smaží se na sluníčku už 3 dny a je furt bledá. Já si vyjedu jeden den na koupaliště a jsem částečný černoušek:D 
Dnešek už je takový odpočinkový. Ségra má dneska svátek, takže byla taková menší hostinka. Plno zákusků a dobrůtek. Ale když je takové horko tak na sladké nemám ani pomyšlení. Pořád se snažím zdravěji jíst. I přes to jsem si řekla, že jeden den v týdnu si můžu trošku zahřešit a sníst i něco nezdravého :D
Ještě bych se měla dokopat k učení. Jsem zvláští asi :D Já se na ty přijímačky normálně těším. :D


Jak zvládáte letní teploty vy? :) Už se těšíte až se ochladí? Milujete taky bouřky? :) Jak jste prožili víkend vy ? :) 

Žádné komentáře: