pondělí 1. června 2015

The may photos :)

Krásné odpoledne přeju všem!

Začíná nový měsíc a já jsem vám chtěla shrnout pomocí fotek co se dělo už v minulém měsíci květnu. Květen je můj nejoblíbenější měsíc v roce. Ano asi je to tím, že tento měsíc mám narozeniny :D V květnu začíná svítit sluníčko a už nám dává znamení, že se blíží léto a prázdniny. Konečně můžete vyběhnout do přírody nebo si vyjet na kole. Nemusíte se prostě mordovat jen ve fitku.
Alergici v tuto roční domu moc nejásají. Jsou tu ale výjimky. Například já :) Kýchám jak oslík, mám nateklé oči, ale mě to stejně neodradí od procházky. Vezmu si prášky a zase bude líp.

Dneska je to menší článeček :D na nic jiného jsem se nezmohla :D Celý víkend jsem byla v luftě. Měli jsme košt gulášů :)výtěžek putoval dětem do Brna na onkologické oddělení. V neděli jsem zase jela za babičkou na Beskydy. Jsem šíleně ráda, že nemusím dneska na brigádu. Umřela bych tam! :D Mám tedy jasný plán. Udělat si obídek, zajet na úřad a do banky a pak tradá fitko.



Žádné komentáře: