úterý 16. června 2015

Brigáda, hubnutí ...

Hezké úterní dopoledne všichni :)

Omlouvám se za delší neaktivitu, ale teď se toho hrozně moc nakupilo. Konečně jsem si našla brigádu a pracuji ve městě na koupališti jako PLAVČÍK. Ano slyšíte dobře :) Je to fajnová práce. Jste celý den na sluníčku, opálíte se, potkáte známé, před otvíračkou nebo po zavíračce máte bazén sama pro sebe. Ale má to i nějaké nevýhody. Jsem spálená mám vypalené rukávy od trička a vypálené brýle. Vypadám jako panda. :D Ještě že jsem ženská a zamaskuju to make-upem. 

Další příčina mé neaktivity jsou přijímačky. Ty dělám už zítra. Jsem nervózní, docela i protivná :D a chci aby to už bylo za mnou. Jelikož jsem z Jižní Moravy a jedu až do Litomyšle. Cesta autem mi trvá necelé tři hodiny. Takže budu vstávat ve 4 jen abych tam na 9 byla.
Pak se tam půjdu kouknout k jedné holčině na byt. Hledají spolubydlící a nejlepší na tom je to, že ten byt je hned přes cestu. 


Ještě jedna věc. Určitě si pamatujete mou sekci "Do léta fit!" aneb Plochá bříška. Nebojte nezapomněla jsem. Cvičím dál :) Jen je to teď náročnější. Jsou strašná vedra a to se člověku moc nechce ;) A chodím vydělávat těžké prachy a to jsem ráda když příjdu osprchuju se a lehnu si. 
S tímto souvisí i jídlo. Vyzkoušela jsem pro vás několik fakt výborných receptů. Se kterýma se s vámi podělím.



Jak si užíváte parné dny vy? Máte už sehnanou brigádu na léto? :) A co hubnutí, stihli jste zhubnout do plavek? :3 

Žádné komentáře: