pátek 5. června 2015

BIODERMA Sébium


Čauky milé čtenářky :) 

Dnešní den je zase takový sluníčkový. Je to paráda. Hned má člověk lepší náladu. Já mám takové dny ráda. Jen by nemuselo být až tak vedro. Dnešek ještě vydržím a zítra jedu s kamarádkami do města na koupaliště. Prej je tam tak 27°C voda. Takže to bude žůžo labůžo:D
Včera večer jsem ještě posílala druhou část zálohy. Už mi jen příjdou Vouchery a můžu jet. Už jen 49 dní a jedna hodina. :D Jsem trošku pošuk co. Ale já už se prostě nemůžu dočkat. Až se tam rozplácnu a budu tam ležet jak vyvrženej vorvaň. :D
Teď už zpátky k tomuto článku. Přichystala jsem si pro vás recenzi na mou nejoblíbenější pečující kosmetiku. Bioderma je prostě nej :) 


Čistící pleťová voda H2O 

Čistící pleťovou vodu používám už několik let. Jsem si doopravdy na 100% spokojená. Už dlouho jsem takovou vodu pro mastnější pleť hledala. Pleť je krásně vyčištěná a hydratovaná. Jako další výhodou považuji i velké výhodné balení. U této vody stačí malé množství a vyčistí vše. Hodí se skvěle k odlíčení očí, vůbec totiž neštípe. Není parfemovaná. A jako hlavní důvod proč pleťovou vodu používám je to, že pomáhá při léčbě akné. Moje pleť se po krátké době zlepšila. Doporučila mi ji sama paní doktorka na kožním. Podle mého názoru je to jeden z nejlepších výrobků na českém trhu. 

Čistící pěnivý gel - Gel Moussant

Gel používám také každodenně spolu s pleťovou vodou. Opět řeší problémy s problematickou pletí. Má příjemnou konzistenci. Stačí jedna pumpička. Uvádějí, že neštípe. Ale pokud se mi dostane gel do očí, štípe! To je asi jediné mínus. Hloubkově čistí, nevysušuje a stahuje póry. Co se týká balení vydrží dost dlouho
Ceny přípravků jsou docela vyšší, ale určitě můžu říct "Za to mi to stojí ". Když se mrknete na internetu seženete je za hubičku. 

Pěnová emulze AKN

Emulze je vhodná taky pro mastnou a problematickou pleť. Má čistit pleť, zamezovat tvorbě přebytečného mazu, vyhlazovat a neucpávat póry. Měla by se aplikovat na dokonale očištěnou pleť. Emulze je vhodná i jako podklad pod makeup. Opravdu redukuje tvorbu mazu. Pleť se po ní nelepí, rychle se vstřebá a rychle hojí pupínky. Bohužel se stroupky nic neudělá. A k tomu všemu má příjemnou vůni. 


Pokud by jste si chtěli nějaké produkty objednat dám vám tu pár obchodů kde je kupuji já a za docela slušnou cenu. :) 


Jaké máte zkušenosti Vy s těmito produkty? :) 

Žádné komentáře: