středa 15. července 2015

Schwarzkopf recenze pro blond vlásky :)

Čaute všichni :) 

Konečně další recenze pro vás je tu! :) Určitě to některé znáte. Přijdete ke kadeřnici s tím že chcete melír nebo nabarvit hlavu na krásnou blond. A nějakým nedopatřením to není ta krásná blond, ale ta divně žlutá? Mě se to už párkrát stalo a chtěla bych vám představit dva produkty. Oba slibují jemný zesvětlující efekt a efekt proti žlutým tónům

Představuji vám novinku od značky Schwarzkopf Essence ultime blond and bright
Šampon i kondicionér je určen pro přírodní a blond barevné vlasy. Obsahuje výtažky z perel, panthenolu, zušlechtěného proteinu a keratinu. A jak už jsem říkala má poskytovat jemný zesvětlující efekt.
Šampon i kondicionér jsem používala skoro měsíc a nepocítila jsem žádné zesvětlení ani nějaký oslnivý lesk. Abych nebyla jen negativní musím říct, že se mi po použití hezky rozčesávaly vlasy. Ale znovu bych si tento šampon ani kondicionér za 150 korun nekoupila. 

proto mu dávám 4 body z 10

Prosím pěkně tak tento modrý krasavec je můj top! :) Představuji vám Schauma Silver reflex také od firmy Schwarzkopf. 
Neutralizuje nežádoucí žluté tóny a posiluje vlasy. Už po jednom použití je viditelný rozdíl. Určitě se nelekejte barvy. Šampon je fialový a zašpiní vám celou sprchu :D ale tu opláchnete. Taky krásně voní a vlasy jsou po něm příjemně jemné a hebké. Příjemné je na něm i cena dá se sehnat za 70 korun. 

9 bodů z 10

Máte s produkty vlastní zkušenost? :) Znáte ještě nějaké zesvětlující? :) 

Žádné komentáře: