středa 1. července 2015

The June photos


Hezké odpoledne přeju všem :) 

Už druhý den co je tak krásně. Včera jsem musela být na koupáku. Dělali jsme blbosti a já skončila i s trikem ve vodě. Pak se k večeru zatáhlo a já začala klepat kosu. Plavky ani plavčíkovské tričko mi neschlo. Nakonec jsem byla v 7 večer doma. Teď to bude náročné. Od pátku čekáme dost velký nával a máme nastoupit všichni. A já mám směnu i ve čtvrtek a asi i v pondělí. Takže tam budu 5 dní v kuse. No nemůžu se dočkat. Ale aspoň budu mít penízky:D
Teď už zpátky k fotkám.


 Slovácká benefice v Uherském Hradišti. Kristinu jsem nestihla, ale za to jsem viděla Pavelce :) / Jeden z těch parných dnů v červnu a já pracovala :D / Konečně mi dorazily klíče od nového bytu v Litomyšli :)
 Točený mražený jogurt z kousky čerstvých fíků a borůvek ÚŽASNÁ KOMBINACE <3 / Jahody mi už lezou ušima :D letos jsme jich měli opravdu hodně / Jahodovo-malinový cheesecake :) (recept vám tu přidám taky)
 Večerní procházka s tátou <3 / Ta kost tu byla fášně na fíc. Dáš si fofolu? :D / Nebojte nezapomněla jsem cvičit. Už budu mít třetí pernamentku. :)
Sklizeň jahod a výroba jahodové dřeně / Monty mi pomáhá sbírat maliny / a opět zase ty jahody :D

Jak se vám líbí fotky za červen? Jak jste si užívaly ty pařáky. Cvičíte i přes to, že už je takové vedro ? :) 

Žádné komentáře: