čtvrtek 12. března 2015

I WANT :3 ...





Čauky dámy :3 
Dneska vám ukážu můj list přání. Je toho docela dost :D  
1. Stříbrné náramkové hodinky
2. Power bank pro HTC mobil (Máte s touhle externí baterkou zkušenosti? :) Bojím se, že si koupím tu baterku a moje pošahané htc mi ho nepříjme)
3. Roztrhané džíny, čím víc roztrhané-tím líp :)
4. Červené boty Vans 
5. Jednoduché šatečky na léto 
6. Paletku očních stínů Sleek 
7. Běžecké boty Adidas 5.0 
8. Bioderma (sébium) čistící gel 
9. Kiehl's Koncentrovaná péče pro noční regeneraci Midnight Recovery Concentrate
10. Tablet (ještě pořád se nemůžu rozhodnout od které značky) jestli máte nějakou oblíbenou tak mi určitě napište do komentářů :) 
11. Minerální pudr od Dermacol
12. Vodě odolný kryt na mobil
13. Náramek Pandora

Některé věci jsem si už pořídila :) pokud sledujete můj instagram určitě víte, které to jsou  :) 

A jaký je váš whis list? :) 



Žádné komentáře: