středa 14. května 2014

Zase o rok starší :)


Předevčírem jsem oslavila svoje 19 narozeniny. Všiichni říkají to jsou ty nejlepší roky. Jo? Jestli si představujete nejlepší roky tak, že budete zalezení doma a učit se na maturu prosim. Já si pondělí naprosto užila :) Vlastně i už neděli. To mi přišla popřát babička s dědečkem. Ti mi donesli výborný dort a krásnou kytku :)

V pondělí mi udělali krásné překvápko kamarádky :) I auto schovaly někam jinam abych nepoznala, že dojely :D




                                      Hrníček už s kafíčkem <3 / Milkový dort se zmrskou :3 / dárečky / kytka od přítele 

Jak si tak uvědomuji čím jsem starší tím mám víc "starostí". Určitě nejsem sama, která by se ráda vrátila do doby, kdy jsme chodívali do školky. Jedinou starost co jsme měli byla nezapomenout si svého milovaného plyšáka ve školce. Sarka já bych ty léta vrátila :)
Taky by jste se radši vrátili do dětských let ? :)

Žádné komentáře: