středa 25. září 2013

... Liebster Award 01

Nedávno (no už je to celkem dlouho) mě nominovala parádní blogerka Marťa  na Liebster Award.
Jsem strašně ráda a tímto prostřednictvím bych jí chtěla poděkovat :))

Tady jsou otázky pro mě od Martinky :)



1) Káva nebo čaj?
    Rozhodně káva :) Po čaji sáhnu jen, když jsem nemocná.
2) Nejoblíbenější mužské jméno?
    Tadeáš, Sebastian
3) Kalhoty nebo leggins?
     To i to :))
4) Nejoblíbenější kosmetická značka ?
    Nemám oblíbenou značku, od každého mi pasuje něco jiného :)
5) 5 věcí co nesmí chybět ve tvé tašce/kabelce?
    Klíče, peněženka, mobil, sluchátka, žvýkačky :D
6) Club nebo garden party?
    spíš club :) ráda si zatančím :)
7) Studovat nebo pracovat?
    Kdyby nám někdo platil za studování tak rozhodně to :D:D
8) Na jaké škole studuješ (pokud studuješ)?
    Studuju na Obchodní akademii ve Veselí nad moravou
9) Auto nebo MHD ?
    Jelikož jsem udělala v květnu řidičák a naši mi dali auto, tak jsem zlenivěla a teď už jenom auto :D
10) Momentálně nejoblíbenější písnička?
     Momentálně tato :))



na cenu Liebster Blog Award nominuji :



A tady jsou otázky pro vás :))
1. Čokoška nebo slané brambůrky? :D
2. Nejoblíbenější kniha?
3. Piercing nebo tetování? 
4. Bez čeho nevýjdete z domu?
5. Oblíbené klučičí jméno?
6. "Chaos" nebo všude papírky, diáře, poznámky? 
7. Podzim nebo zima? 
8. Bez kterého kosmetického výrobku si nedovedete představit běžný den? 
9. Kam by ses chtěla podívat? 
10. Podpatky nebo tenisky? 

Těším se na odpovědi :) Snad se vám moje otázky budou líbit :))
ještě se můžete těšit a nominaci :) tentokrát od Hedviky, ale to zase někdy jindy :))
Mějte se hezky :) 

Žádné komentáře: